Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK (Rugalmasan bővítjük a későbbiekben)

 

Termékekkel kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Amiket látok a webáruházban, azok rögtön készleten vannak?
    • Az elmélet szerint, amit az áruházban látsz, azok a nagykerben készleten vannak,DE! A tapasztalat azt mutatja, hogy ez nem teljesen így van. Többször előfordult már, hogy nem volt meg az a termék, amit engedett a rendszer megrendelni. Ezért, amint beérkezett a rendelésed, a nagykerben leellenőrizzük, hogy valóban megvan a termék, és minden rendben van vele. Amennyiben így van, telefonon értesítünk a csomag küldéséről és leegyeztetjük veled a számlázási és szállítási adatokat. 
  • A termékeket ki tudom valahol próbálni, van bolt valahol? 
    • Bolt még nincs, csak és kizárólag webáruházként működünk. A székhelyen csak egy ügyvédi iroda üzemel. Ott nincsenek termékek, és felvilágosítást sem tudnak adni a termékekről, szolgáltatásokról. 
  • Mi van akkor, ha a megrendelt termék nem tetszik, vagy sérült mire a futár kézbesítette?
    • A törvényben illetve jogszabályokban előírt módon visszatérítjük a vásárlásod értékét. 
  • Van garancia a webáruházban lévő termékekre? 
    • Természetesen van a legtöbb termékre, a törvényben és a jogszabályokban előírt módon. Amennyiben problémád adódik, jelezd nekünk, és igyekszünk a legjobb megoldást tálalni. Például, ha nem megfelelő a kijelzővédő fólia mérete, akkor ne próbáld meg felrakni a telefonodra. Amint lehúztad az első réteget, már nem tudjuk orvosolni a mérethibát. Fontos! Nem mi döntjük el, hogy a termék hibás vagy sem. Minden esetben a nagykereskedők szervizese! A döntésére nincs ráhatásunk!
  • Mennyi garancia idő a termékekre?
    • Amelyekre van, azokra 6 hónap a garancia.
  • Mitől függ, hogy a termék garanciális?
    • Minden esetben, a nagykerben a szervizes dönti el, hogy garanciális-e a termék, vagy sem. Nekünk nincs ráhatásunk arra, hogyan döntsön. 
  • Mennyi idő alatt derül ki, hogy a termék garanciális-e vagy sem?
    • Kb 2 hét, miután visszaérkezett hozzánk a termék.
  • Mi történik, ha olyan terméket szeretnék, ami nincs fent a webáruházban?
    • Írj egy e-mailt a hello@telefonomhoz.hu címre vagy hívhatsz minket a +36-30/368-5665-s telefonszámon, és külön egyedileg megnézzük neked, hogy elérhető-e valahol az a termék, amire vágysz.
  • Nagyobb tételben is vásárolhatok?
    • Természetesen, lehet vásárolni nagyobb tételben is. Megígérni nem tudom, hogy kedvezőbb árat kapsz a mennyiségre, de minden esetben megkérdezzük a kapcsolattartóinkat, hogy mit tudnak tenni. Ilyen esetekben előfordulhat, hogy nincs minden készleten. Vagy ajánlunk helyettesítő terméket vagy megvárhatjuk, amíg a nagyker megrendeli a gyártótól.
  • Milyen a termékek minősége? Gyári vagy utángyártott?
    • Az esetek többségében utángyártott termékeket forgalmaznak a nagykerek, így mi is. Ha valamelyik termék gyári, akkor azt külön jelezzük.
  • Van különbség minőségben gyári és utángyártott termékek között?
    • Igen van. Többnyire a gyári javára, de sok esetben a más gyártó által készített termékek hosszabb élettartamúak. 
  • Jogdíj köteles termékekkel is foglalkoztok?
    • Igen. Csak Artisjus matricával ellátott memóriakártyákat és pendrive-okat forgalmazunk.

Kiszállítással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Milyen kiszállítások közül választhatok?
    • 2 féle kiszállítás van nálunk:
      1. GLS-sel házhoz megy a csomag
      2. Pick Pack Pontra is küldhetjük.
  • Mennyi a kiszállítás díja?
    • A GLS kiszállítás 14.990 Ft alatt 2.000 Ft, felette pedig INGYENES.
    • Pick Pack Pont csomagpontra a kiszállítás díja 14.990 Ft alatt 1.000 Ft, felette INGYENES.
  • Mennyi a kiszállítási idő?
    • A GLS 1-2 munkanapon belül szállít ki
    • A Pick Pack Pontra 3-4 munkanap.
  • Hétvégén és Ünnepnapokon is van kiszállítás?
    • Hétvégén és Ünnepnapokon nincs kiszállítás, de ha már a Pick Pack Ponton van a csomagod, nyitvatartási időben, át tudod venni. Ők általában hétvégén is nyitva vannak.
  • Hogyan értesülök a kiszállításról?
    • A GLS e-mailben és SMS-ben is (amelyiket kéred) értesít a kiszállítás napján a csomag érkezésekor, és futár hív telefonon, amikor ott toporog az ajtódban.
    • Pick Pack Pontnál automatikus e-mailes értesítést kapsz, amikor már átvehetsz mindent, amiket rendeltél.
  • Lehet más időpontra kérni a kiszállítást?
    • Természetesen. Felhívunk telefonon, hogy leegyeztetjük veled a rendelést és a kiszállítás időpontját is, a többi adattal együtt.

Rendeléssel / Számlázással kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • A termékek tartalmazzák a 27% ÁFA-t?
    • Nem tartalmazzák! A Mobil Arch KFT alanyi adómentes vállalkozás, így csak Alanyi Adómentes számlát tud kiállítani, aminek nincs ÁFA tartalma. Költségként lehet elszámolni a teljes összeget.
  • Mennyi időn belül jelentkeztek a rendeléssel kapcsolatban?
    • 1 munkanapon belül felhívunk telefonon, hogy leegyeztessük veled a rendelésed adatait, és hogy mikorra vigye ki a futár csomagod.
  • Hogyan tudom meg, hogy hol van a csomagom?
    • Miután átadtuk a futárszolgálatnak a csomagod, küldünk egy e-mailt neked a csomagszámról és a futárszolgálat elérhetőségeiről, hogy náluk is tudj érdeklődni, de természetesen minket is hívhatsz a +36-30/368-5665-s számon vagy írhatsz a hello@telefonomhoz.hu címre
  • Készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel vehetem át a csomagot?
    • Lehetőséged van mindkét módon fizetni. Bankkártya és készpénz is játszik, amelyik neked szimpatikus és kényelmes.
  • Előreutalással is lehet fizetni?
    • Igen lehet. A rendelés egyeztetésekor is kérheted, amikor kollégánk felhív, vagy a rendelés leadásakor is jelezheted a „Megjegyzés” rovatban. Vagy e-mailt is írhatsz a különleges kéréseidről a hello@telefonomhoz.hu címre.

Weboldallal kapcsolatban a Gyakran Ismételt Kérdések

  • Eltévedtem az oldalon. Hogyan jutok vissza a főoldalra? 
    • Kattints a Telefonomhoz.hu logóra, bárhol is legyél a weboldalon, visszajutsz a kezdőoldalra.
  • Muszáj regisztrálni a vásárláshoz?
    • Nem kötelező, tudsz vásárolni regisztráció nélkül is. 
  • Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok?
    • Meg tudod nézni az eddigi rendeléseidet. 
    • A rendszer megjegyzi a számlázási / szállítási és egyéb adatokat, így neked nem kell minden egyes alkalommal kitölteni.
  • Mivel jár, ha nem regisztrálok?
    • Minden egyes rendelés alkalmával ki kell tölteni a számlázási és szállítási adatokat.